«Vi kunne gi litt faen og trengte ikke være så flinke.» (+)

«Vi kunne gi litt faen og trengte ikke være så flinke.» (+)

Kamera vet ikke hvor det skal! En kritisk og anti-autoritær stil gjennomsyrer det visuelle universet i «Makta», forteller konseptuerende regissør Yngvild Sve Flikke og hovedfotograf John-Erling Holmenes Fredriksen. 16mm-formatet skapte en helt annen type kreativ situasjon under innspilling. Her tar de oss med bak i kulissene under opptakene.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Kamera vet ikke hvor det skal! En kritisk og anti-autoritær stil gjennomsyrer det visuelle universet i «Makta», forteller konseptuerende regissør Yngvild Sve Flikke og hovedfotograf John-Erling Holmenes Fredriksen. 16mm-formatet skapte en helt annen type kreativ situasjon under innspilling. Her tar de oss med bak i kulissene under opptakene.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

«Vi kunne gi litt faen og trengte ikke være så flinke.» (+)

«Vi kunne gi litt faen og trengte ikke være så flinke.» (+)

Kamera vet ikke hvor det skal! En kritisk og anti-autoritær stil gjennomsyrer det visuelle universet i «Makta», forteller konseptuerende regissør Yngvild Sve Flikke og hovedfotograf John-Erling Holmenes Fredriksen. 16mm-formatet skapte en helt annen type kreativ situasjon under innspilling. Her tar de oss med bak i kulissene under opptakene.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Kamera vet ikke hvor det skal! En kritisk og anti-autoritær stil gjennomsyrer det visuelle universet i «Makta», forteller konseptuerende regissør Yngvild Sve Flikke og hovedfotograf John-Erling Holmenes Fredriksen. 16mm-formatet skapte en helt annen type kreativ situasjon under innspilling. Her tar de oss med bak i kulissene under opptakene.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

MENY