– Vi lager en helt ny strategi (+)

– Vi lager en helt ny strategi (+)

Med avlyste festivaler og nye digitale løsninger har Norsk filminstitutt måttet snu seg raskt i arbeidet med å fremme norsk film ute. Dag Asbjørnsen, seksjonsleder for NFI Internasjonal, forteller om lærdommen fra det digitale markedet i Cannes og hvordan NFI ser for seg utlandsarbeidet framover.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Med avlyste festivaler og nye digitale løsninger har Norsk filminstitutt måttet snu seg raskt i arbeidet med å fremme norsk film ute. Dag Asbjørnsen, seksjonsleder for NFI Internasjonal, forteller om lærdommen fra det digitale markedet i Cannes og hvordan NFI ser for seg utlandsarbeidet framover.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

– Vi lager en helt ny strategi (+)

– Vi lager en helt ny strategi (+)

Med avlyste festivaler og nye digitale løsninger har Norsk filminstitutt måttet snu seg raskt i arbeidet med å fremme norsk film ute. Dag Asbjørnsen, seksjonsleder for NFI Internasjonal, forteller om lærdommen fra det digitale markedet i Cannes og hvordan NFI ser for seg utlandsarbeidet framover.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Med avlyste festivaler og nye digitale løsninger har Norsk filminstitutt måttet snu seg raskt i arbeidet med å fremme norsk film ute. Dag Asbjørnsen, seksjonsleder for NFI Internasjonal, forteller om lærdommen fra det digitale markedet i Cannes og hvordan NFI ser for seg utlandsarbeidet framover.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

MENY