Mellom nerding, underholdning og nostalgi (+)

Mellom nerding, underholdning og nostalgi (+)

Musikkdokumentaren har fått fornyet liv på kino. Men artistene med flest fans selger ikke nødvendigvis flest kinobilletter. Vi har snakket med dokumentaristene Thomas Robsahm og Tommy Gulliksen og distributørene Vibeke Skistad og Nille Stormoen om hvordan man best kan nå ut med en musikkdokumentar.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Musikkdokumentaren har fått fornyet liv på kino. Men artistene med flest fans selger ikke nødvendigvis flest kinobilletter. Vi har snakket med dokumentaristene Thomas Robsahm og Tommy Gulliksen og distributørene Vibeke Skistad og Nille Stormoen om hvordan man best kan nå ut med en musikkdokumentar.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

Mellom nerding, underholdning og nostalgi (+)

Mellom nerding, underholdning og nostalgi (+)

Musikkdokumentaren har fått fornyet liv på kino. Men artistene med flest fans selger ikke nødvendigvis flest kinobilletter. Vi har snakket med dokumentaristene Thomas Robsahm og Tommy Gulliksen og distributørene Vibeke Skistad og Nille Stormoen om hvordan man best kan nå ut med en musikkdokumentar.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Musikkdokumentaren har fått fornyet liv på kino. Men artistene med flest fans selger ikke nødvendigvis flest kinobilletter. Vi har snakket med dokumentaristene Thomas Robsahm og Tommy Gulliksen og distributørene Vibeke Skistad og Nille Stormoen om hvordan man best kan nå ut med en musikkdokumentar.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

MENY