– Det skulle ikke være regi eller instruksjon (del 2) (+)

– Det skulle ikke være regi eller instruksjon (del 2) (+)

- Det er ikke et eneste bilde i filmen som er resultat av instruksjon. Jeg er glad for at vi valgte cinéma vérité-metoden, forteller Tommy Gulliksen om sitt portrett av Jens Stoltenberg i «Facing War». Vi gjengir her del 2 av vår samtale med regissøren om den premiereklare filmen der han lar oss kikke inn i kulissene hos en dysfunksjonell storpolitisk familie.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

– Det er ikke et eneste bilde i filmen som er resultat av instruksjon. Jeg er glad for at vi valgte cinéma vérité-metoden, forteller Tommy Gulliksen om sitt portrett av Jens Stoltenberg i «Facing War». Vi gjengir her del 2 av vår samtale med regissøren om den premiereklare filmen der han lar oss kikke inn i kulissene hos en dysfunksjonell storpolitisk familie.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

– Det skulle ikke være regi eller instruksjon (del 2) (+)

– Det skulle ikke være regi eller instruksjon (del 2) (+)

- Det er ikke et eneste bilde i filmen som er resultat av instruksjon. Jeg er glad for at vi valgte cinéma vérité-metoden, forteller Tommy Gulliksen om sitt portrett av Jens Stoltenberg i «Facing War». Vi gjengir her del 2 av vår samtale med regissøren om den premiereklare filmen der han lar oss kikke inn i kulissene hos en dysfunksjonell storpolitisk familie.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

– Det er ikke et eneste bilde i filmen som er resultat av instruksjon. Jeg er glad for at vi valgte cinéma vérité-metoden, forteller Tommy Gulliksen om sitt portrett av Jens Stoltenberg i «Facing War». Vi gjengir her del 2 av vår samtale med regissøren om den premiereklare filmen der han lar oss kikke inn i kulissene hos en dysfunksjonell storpolitisk familie.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

MENY