«Vi tar risiko hele tiden». (+)

«Vi tar risiko hele tiden». (+)

Dramabransjen melder om tørke og kanaler som vegrer seg for å satse på noe nytt. Men verken NRKs eller TV2 s dramasjefer Marianne Furevold-Boland og Alice Sommer vil gå med på at de ikke tar sjanser. Her ser de tilbake på året som gikk, veien videre og hvorfor et enda tettere samarbeid mellom bransjen og kanalene er viktigere enn noen gang.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Dramabransjen melder om tørke og kanaler som vegrer seg for å satse på noe nytt. Men verken NRKs eller TV2 s dramasjefer Marianne Furevold-Boland og Alice Sommer vil gå med på at de ikke tar sjanser. Her ser de tilbake på året som gikk, veien videre og hvorfor et enda tettere samarbeid mellom bransjen og kanalene er viktigere enn noen gang.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

«Vi tar risiko hele tiden». (+)

«Vi tar risiko hele tiden». (+)

Dramabransjen melder om tørke og kanaler som vegrer seg for å satse på noe nytt. Men verken NRKs eller TV2 s dramasjefer Marianne Furevold-Boland og Alice Sommer vil gå med på at de ikke tar sjanser. Her ser de tilbake på året som gikk, veien videre og hvorfor et enda tettere samarbeid mellom bransjen og kanalene er viktigere enn noen gang.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Dramabransjen melder om tørke og kanaler som vegrer seg for å satse på noe nytt. Men verken NRKs eller TV2 s dramasjefer Marianne Furevold-Boland og Alice Sommer vil gå med på at de ikke tar sjanser. Her ser de tilbake på året som gikk, veien videre og hvorfor et enda tettere samarbeid mellom bransjen og kanalene er viktigere enn noen gang.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

MENY