– Det er et mulighetsvindu til høsten for norske filmer (+)

– Det er et mulighetsvindu til høsten for norske filmer (+)

Det var et sjansespill å lansere «Knerten og sjøormen» midt på sommeren under vår tids mest lammende pandemi. Nå har filmen rundet 91 000 i sin fjerde uke på kino. Hvilke erfaringer sitter produsent Jan Petter Dickman igjen med, og hva tror han om filmhøsten på kino?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Det var et sjansespill å lansere «Knerten og sjøormen» midt på sommeren under vår tids mest lammende pandemi. Nå har filmen rundet 91 000 i sin fjerde uke på kino. Hvilke erfaringer sitter produsent Jan Petter Dickman igjen med, og hva tror han om filmhøsten på kino?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

– Det er et mulighetsvindu til høsten for norske filmer (+)

– Det er et mulighetsvindu til høsten for norske filmer (+)

Det var et sjansespill å lansere «Knerten og sjøormen» midt på sommeren under vår tids mest lammende pandemi. Nå har filmen rundet 91 000 i sin fjerde uke på kino. Hvilke erfaringer sitter produsent Jan Petter Dickman igjen med, og hva tror han om filmhøsten på kino?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Det var et sjansespill å lansere «Knerten og sjøormen» midt på sommeren under vår tids mest lammende pandemi. Nå har filmen rundet 91 000 i sin fjerde uke på kino. Hvilke erfaringer sitter produsent Jan Petter Dickman igjen med, og hva tror han om filmhøsten på kino?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

MENY