Å strekke seg helt til Cannes (+)

Å strekke seg helt til Cannes (+)

- Vi var opptatt av å kunne si til oss selv at vi kunstnerisk sett hadde tatt ting så langt vi kunne, sier regissør Johanna Pyykkö, som er valgt ut til Kritikerukens konkurranseprogram i Cannes med kortfilmen «The Manila Lover». I arbeidet med filmen har hun fulgt en mer åpen prosess, som hun savnet på Den Norske Filmskolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

– Vi var opptatt av å kunne si til oss selv at vi kunstnerisk sett hadde tatt ting så langt vi kunne, sier regissør Johanna Pyykkö, som er valgt ut til Kritikerukens konkurranseprogram i Cannes med kortfilmen «The Manila Lover». I arbeidet med filmen har hun fulgt en mer åpen prosess, som hun savnet på Den Norske Filmskolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

Å strekke seg helt til Cannes (+)

Å strekke seg helt til Cannes (+)

- Vi var opptatt av å kunne si til oss selv at vi kunstnerisk sett hadde tatt ting så langt vi kunne, sier regissør Johanna Pyykkö, som er valgt ut til Kritikerukens konkurranseprogram i Cannes med kortfilmen «The Manila Lover». I arbeidet med filmen har hun fulgt en mer åpen prosess, som hun savnet på Den Norske Filmskolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

– Vi var opptatt av å kunne si til oss selv at vi kunstnerisk sett hadde tatt ting så langt vi kunne, sier regissør Johanna Pyykkö, som er valgt ut til Kritikerukens konkurranseprogram i Cannes med kortfilmen «The Manila Lover». I arbeidet med filmen har hun fulgt en mer åpen prosess, som hun savnet på Den Norske Filmskolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

MENY