Jakten på førstebrukeren (+)

Jakten på førstebrukeren (+)

Når man har en spesifikk målgruppe for en tv-serie, kan denne gruppa blir seriens misjonærer for andre, sier Nora Ibrahim, redaksjonssjef i P3 TV. Hun er produsent for kanalens ungdomsserie «17», som hadde norsk-somalisk ungdom som målgruppe. Her forteller hun om dialogen med målgruppen, og om erfaringen med å publisere serien i sanntid og på dagtid.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Når man har en spesifikk målgruppe for en tv-serie, kan denne gruppa blir seriens misjonærer for andre, sier Nora Ibrahim, redaksjonssjef i P3 TV. Hun er produsent for kanalens ungdomsserie «17», som hadde norsk-somalisk ungdom som målgruppe. Her forteller hun om dialogen med målgruppen, og om erfaringen med å publisere serien i sanntid og på dagtid.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

Jakten på førstebrukeren (+)

Jakten på førstebrukeren (+)

Når man har en spesifikk målgruppe for en tv-serie, kan denne gruppa blir seriens misjonærer for andre, sier Nora Ibrahim, redaksjonssjef i P3 TV. Hun er produsent for kanalens ungdomsserie «17», som hadde norsk-somalisk ungdom som målgruppe. Her forteller hun om dialogen med målgruppen, og om erfaringen med å publisere serien i sanntid og på dagtid.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Når man har en spesifikk målgruppe for en tv-serie, kan denne gruppa blir seriens misjonærer for andre, sier Nora Ibrahim, redaksjonssjef i P3 TV. Hun er produsent for kanalens ungdomsserie «17», som hadde norsk-somalisk ungdom som målgruppe. Her forteller hun om dialogen med målgruppen, og om erfaringen med å publisere serien i sanntid og på dagtid.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

MENY