Jakten på førstebrukeren (+)

Jakten på førstebrukeren (+)

Når man har en spesifikk målgruppe for en tv-serie, kan denne gruppa blir seriens misjonærer for andre, sier Nora Ibrahim, redaksjonssjef i P3 TV. Hun er produsent for kanalens ungdomsserie «17», som hadde norsk-somalisk ungdom som målgruppe. Her forteller hun om dialogen med målgruppen, og om erfaringen med å publisere serien i sanntid og på dagtid.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Når man har en spesifikk målgruppe for en tv-serie, kan denne gruppa blir seriens misjonærer for andre, sier Nora Ibrahim, redaksjonssjef i P3 TV. Hun er produsent for kanalens ungdomsserie «17», som hadde norsk-somalisk ungdom som målgruppe. Her forteller hun om dialogen med målgruppen, og om erfaringen med å publisere serien i sanntid og på dagtid.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Jakten på førstebrukeren (+)

Jakten på førstebrukeren (+)

Når man har en spesifikk målgruppe for en tv-serie, kan denne gruppa blir seriens misjonærer for andre, sier Nora Ibrahim, redaksjonssjef i P3 TV. Hun er produsent for kanalens ungdomsserie «17», som hadde norsk-somalisk ungdom som målgruppe. Her forteller hun om dialogen med målgruppen, og om erfaringen med å publisere serien i sanntid og på dagtid.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Når man har en spesifikk målgruppe for en tv-serie, kan denne gruppa blir seriens misjonærer for andre, sier Nora Ibrahim, redaksjonssjef i P3 TV. Hun er produsent for kanalens ungdomsserie «17», som hadde norsk-somalisk ungdom som målgruppe. Her forteller hun om dialogen med målgruppen, og om erfaringen med å publisere serien i sanntid og på dagtid.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

MENY