– Vi har gjort det som trengs for å være frie i rollearbeidet (+)

– Vi har gjort det som trengs for å være frie i rollearbeidet (+)

- Det er skremmende lite prat om filmen som film, mener Aksel Hennie og Tobias Santelmann, som her forteller om den lange prosessen med å tilnærme seg Joshua French og Tjostolv Moland i Mordene i Kongo. - En grunnleggende egenskap man er nødt til å ha som skuespiller, er å gjenkjenne sider i seg selv, uavhengig hva slags handlinger andre mennesker gjør.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

– Det er skremmende lite prat om filmen som film, mener Aksel Hennie og Tobias Santelmann, som her forteller om den lange prosessen med å tilnærme seg Joshua French og Tjostolv Moland i Mordene i Kongo. – En grunnleggende egenskap man er nødt til å ha som skuespiller, er å gjenkjenne sider i seg selv, uavhengig hva slags handlinger andre mennesker gjør.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

– Vi har gjort det som trengs for å være frie i rollearbeidet (+)

– Vi har gjort det som trengs for å være frie i rollearbeidet (+)

- Det er skremmende lite prat om filmen som film, mener Aksel Hennie og Tobias Santelmann, som her forteller om den lange prosessen med å tilnærme seg Joshua French og Tjostolv Moland i Mordene i Kongo. - En grunnleggende egenskap man er nødt til å ha som skuespiller, er å gjenkjenne sider i seg selv, uavhengig hva slags handlinger andre mennesker gjør.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

– Det er skremmende lite prat om filmen som film, mener Aksel Hennie og Tobias Santelmann, som her forteller om den lange prosessen med å tilnærme seg Joshua French og Tjostolv Moland i Mordene i Kongo. – En grunnleggende egenskap man er nødt til å ha som skuespiller, er å gjenkjenne sider i seg selv, uavhengig hva slags handlinger andre mennesker gjør.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

MENY