– Vi har gjort det som trengs for å være frie i rollearbeidet (+)

– Vi har gjort det som trengs for å være frie i rollearbeidet (+)

- Det er skremmende lite prat om filmen som film, mener Aksel Hennie og Tobias Santelmann, som her forteller om den lange prosessen med å tilnærme seg Joshua French og Tjostolv Moland i Mordene i Kongo. - En grunnleggende egenskap man er nødt til å ha som skuespiller, er å gjenkjenne sider i seg selv, uavhengig hva slags handlinger andre mennesker gjør.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

– Det er skremmende lite prat om filmen som film, mener Aksel Hennie og Tobias Santelmann, som her forteller om den lange prosessen med å tilnærme seg Joshua French og Tjostolv Moland i Mordene i Kongo. – En grunnleggende egenskap man er nødt til å ha som skuespiller, er å gjenkjenne sider i seg selv, uavhengig hva slags handlinger andre mennesker gjør.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

– Vi har gjort det som trengs for å være frie i rollearbeidet (+)

– Vi har gjort det som trengs for å være frie i rollearbeidet (+)

- Det er skremmende lite prat om filmen som film, mener Aksel Hennie og Tobias Santelmann, som her forteller om den lange prosessen med å tilnærme seg Joshua French og Tjostolv Moland i Mordene i Kongo. - En grunnleggende egenskap man er nødt til å ha som skuespiller, er å gjenkjenne sider i seg selv, uavhengig hva slags handlinger andre mennesker gjør.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

– Det er skremmende lite prat om filmen som film, mener Aksel Hennie og Tobias Santelmann, som her forteller om den lange prosessen med å tilnærme seg Joshua French og Tjostolv Moland i Mordene i Kongo. – En grunnleggende egenskap man er nødt til å ha som skuespiller, er å gjenkjenne sider i seg selv, uavhengig hva slags handlinger andre mennesker gjør.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

MENY