Å være eller ikke være i film- og tv-bransjen (+)

Å være eller ikke være i film- og tv-bransjen (+)

Et nylig avsluttet forskningsprosjekt finansiert av Norges forskningsråd belyser bedriftskulturen innen film- og tv-selskaper. Her gjør Eva Bakøy rede for noen av funnene i en bransje der avstanden mellom suksess og katastrofe kan være kort.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Et nylig avsluttet forskningsprosjekt finansiert av Norges forskningsråd belyser bedriftskulturen innen film- og tv-selskaper. Her gjør Eva Bakøy rede for noen av funnene i en bransje der avstanden mellom suksess og katastrofe kan være kort.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Å være eller ikke være i film- og tv-bransjen (+)

Å være eller ikke være i film- og tv-bransjen (+)

Et nylig avsluttet forskningsprosjekt finansiert av Norges forskningsråd belyser bedriftskulturen innen film- og tv-selskaper. Her gjør Eva Bakøy rede for noen av funnene i en bransje der avstanden mellom suksess og katastrofe kan være kort.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Et nylig avsluttet forskningsprosjekt finansiert av Norges forskningsråd belyser bedriftskulturen innen film- og tv-selskaper. Her gjør Eva Bakøy rede for noen av funnene i en bransje der avstanden mellom suksess og katastrofe kan være kort.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

MENY