Hadde produsentene bak Pax så liten tro på filmen at de vurderte å stanse den? Aftenposten har kikket på søknaden fra Paradox.
Hadde produsentene bak Pax så liten tro på filmen at de vurderte å stanse den? Aftenposten har kikket på søknaden fra Paradox.
Hadde produsentene bak Pax så liten tro på filmen at de vurderte å stanse den? Aftenposten har kikket på søknaden fra Paradox.
penger, penger, penge….sorry for skrive feil men det ser ut til å være bare om hvor mye de har brukt og hvor mye de har tapt. grait hun fikk ikke det hun brukte, men tenkt på dette her…alt som har skrevet fra dagen filmen ikke greide seg var om penger……
vi er ikke lagt fra USA, der det handler ikke om art…eller regissørens vision….bare om penger…bruk penger også se hvor mye man kan få tilbake….ja vi bruker mye penger men i det systemet her, akurrat som USA system det handler bare om penger.
tenkt vise det handlet ikke om penger, alt det bullshiten vi blir lært på skolen, eller alle latter som om det handler om art, når i virkeligheten det er om penger…. bare se hvordan en man eller kvinne blir til regissør i norge?
vi lever i et system der det handler om penger, og ikke fortell meg at det finnes ikke noen annet system man kan tenke på eller bruke…..for film historie beviser noe annet..
filmskapere kan og vil lage noe de får nesten ingen penger, der de gikk helt annet vei en det film systemet var satt for dem…det vil ikke si at de ikke vil ha leve penger av enden av filmen men det handler ikke om leve penger eller om ART.
Det handler om å finne prosjekter der du veit at de får penger tilbake når de lager det..som bullshit filmer tome tønner og frit vilt…alt bullshiten som kommer ut fra det systemet her….hvor vise du bruker penger, det vil si regissøren må kunne få pengene tilbake uanset. eller skjer dette her.
Til Shaxi: Jeg tror vanlige folk føler at de burde få noe igjen for de skattepengene som staten bruker. Vi forventer litt underholdning. Film er i en helt annen posisjon enn kunstmaling fordi alle har en mening om det, og alle ser film på et eller annet tidspunkt. I tillegg har norsk film gått gjennom en periode hvor de neglisjerte publikums behov. Ja, jeg tenker på 70 og tidlig åtti-tall. De av oss som husker den tiden vet jo hvordan det går når kunstnere bestemmer seg for at publikum ikke betyr noe. Det handler ikke bare om penger. Det handler om å respektere publikum.
penger, penger, penge….sorry for skrive feil men det ser ut til å være bare om hvor mye de har brukt og hvor mye de har tapt. grait hun fikk ikke det hun brukte, men tenkt på dette her…alt som har skrevet fra dagen filmen ikke greide seg var om penger……
vi er ikke lagt fra USA, der det handler ikke om art…eller regissørens vision….bare om penger…bruk penger også se hvor mye man kan få tilbake….ja vi bruker mye penger men i det systemet her, akurrat som USA system det handler bare om penger.
tenkt vise det handlet ikke om penger, alt det bullshiten vi blir lært på skolen, eller alle latter som om det handler om art, når i virkeligheten det er om penger…. bare se hvordan en man eller kvinne blir til regissør i norge?
vi lever i et system der det handler om penger, og ikke fortell meg at det finnes ikke noen annet system man kan tenke på eller bruke…..for film historie beviser noe annet..
filmskapere kan og vil lage noe de får nesten ingen penger, der de gikk helt annet vei en det film systemet var satt for dem…det vil ikke si at de ikke vil ha leve penger av enden av filmen men det handler ikke om leve penger eller om ART.
Det handler om å finne prosjekter der du veit at de får penger tilbake når de lager det..som bullshit filmer tome tønner og frit vilt…alt bullshiten som kommer ut fra det systemet her….hvor vise du bruker penger, det vil si regissøren må kunne få pengene tilbake uanset. eller skjer dette her.
Til Shaxi: Jeg tror vanlige folk føler at de burde få noe igjen for de skattepengene som staten bruker. Vi forventer litt underholdning. Film er i en helt annen posisjon enn kunstmaling fordi alle har en mening om det, og alle ser film på et eller annet tidspunkt. I tillegg har norsk film gått gjennom en periode hvor de neglisjerte publikums behov. Ja, jeg tenker på 70 og tidlig åtti-tall. De av oss som husker den tiden vet jo hvordan det går når kunstnere bestemmer seg for at publikum ikke betyr noe. Det handler ikke bare om penger. Det handler om å respektere publikum.