– Vi skal strekke oss for at veien inn i bransjen ikke blir så lang. (+)

– Vi skal strekke oss for at veien inn i bransjen ikke blir så lang. (+)

Mediefabrikken fyller 40 år og har vært springbrett for en lang rekke profilerte norske filmskapere. Den lekenheten de fikk utløp for hos oss er noe filmskaperne alltid vil prøve å finne tilbake til i arbeidet i dag, forteller daglig leder Hilde Kjos. Men hvordan betjene Norges suverent største gruppe av unge vordende talenter?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Mediefabrikken fyller 40 år og har vært springbrett for en lang rekke profilerte norske filmskapere. Den lekenheten de fikk utløp for hos oss er noe filmskaperne alltid vil prøve å finne tilbake til i arbeidet i dag, forteller daglig leder Hilde Kjos. Men hvordan betjene Norges suverent største gruppe av unge vordende talenter?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

– Vi skal strekke oss for at veien inn i bransjen ikke blir så lang. (+)

– Vi skal strekke oss for at veien inn i bransjen ikke blir så lang. (+)

Mediefabrikken fyller 40 år og har vært springbrett for en lang rekke profilerte norske filmskapere. Den lekenheten de fikk utløp for hos oss er noe filmskaperne alltid vil prøve å finne tilbake til i arbeidet i dag, forteller daglig leder Hilde Kjos. Men hvordan betjene Norges suverent største gruppe av unge vordende talenter?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Mediefabrikken fyller 40 år og har vært springbrett for en lang rekke profilerte norske filmskapere. Den lekenheten de fikk utløp for hos oss er noe filmskaperne alltid vil prøve å finne tilbake til i arbeidet i dag, forteller daglig leder Hilde Kjos. Men hvordan betjene Norges suverent største gruppe av unge vordende talenter?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

MENY