«Hvis vi bare tenkte på selve saken, ble det nesten et hinder.» (+)

«Hvis vi bare tenkte på selve saken, ble det nesten et hinder.» (+)

Det handlet om å gjøre skuespillerne og alle involverte trygge på at vi ville skildre systemene, ikke skyldspørsmålet, forteller regissør Gjyljeta Berisha om tilnærmingen til dramaserien «Forsvinningen». Her forteller hun om en castingprosess som ble gjort i samarbeid med Netflix, og sin egen vei fra scriptfunksjonen til registolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Det handlet om å gjøre skuespillerne og alle involverte trygge på at vi ville skildre systemene, ikke skyldspørsmålet, forteller regissør Gjyljeta Berisha om tilnærmingen til dramaserien «Forsvinningen». Her forteller hun om en castingprosess som ble gjort i samarbeid med Netflix, og sin egen vei fra scriptfunksjonen til registolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

«Hvis vi bare tenkte på selve saken, ble det nesten et hinder.» (+)

«Hvis vi bare tenkte på selve saken, ble det nesten et hinder.» (+)

Det handlet om å gjøre skuespillerne og alle involverte trygge på at vi ville skildre systemene, ikke skyldspørsmålet, forteller regissør Gjyljeta Berisha om tilnærmingen til dramaserien «Forsvinningen». Her forteller hun om en castingprosess som ble gjort i samarbeid med Netflix, og sin egen vei fra scriptfunksjonen til registolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Det handlet om å gjøre skuespillerne og alle involverte trygge på at vi ville skildre systemene, ikke skyldspørsmålet, forteller regissør Gjyljeta Berisha om tilnærmingen til dramaserien «Forsvinningen». Her forteller hun om en castingprosess som ble gjort i samarbeid med Netflix, og sin egen vei fra scriptfunksjonen til registolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

MENY