«Hvis vi bare tenkte på selve saken, ble det nesten et hinder.» (+)

«Hvis vi bare tenkte på selve saken, ble det nesten et hinder.» (+)

Det handlet om å gjøre skuespillerne og alle involverte trygge på at vi ville skildre systemene, ikke skyldspørsmålet, forteller regissør Gjyljeta Berisha om tilnærmingen til dramaserien «Forsvinningen». Her forteller hun om en castingprosess som ble gjort i samarbeid med Netflix, og sin egen vei fra scriptfunksjonen til registolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: [email protected]
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Det handlet om å gjøre skuespillerne og alle involverte trygge på at vi ville skildre systemene, ikke skyldspørsmålet, forteller regissør Gjyljeta Berisha om tilnærmingen til dramaserien «Forsvinningen». Her forteller hun om en castingprosess som ble gjort i samarbeid med Netflix, og sin egen vei fra scriptfunksjonen til registolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: [email protected]
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

«Hvis vi bare tenkte på selve saken, ble det nesten et hinder.» (+)

«Hvis vi bare tenkte på selve saken, ble det nesten et hinder.» (+)

Det handlet om å gjøre skuespillerne og alle involverte trygge på at vi ville skildre systemene, ikke skyldspørsmålet, forteller regissør Gjyljeta Berisha om tilnærmingen til dramaserien «Forsvinningen». Her forteller hun om en castingprosess som ble gjort i samarbeid med Netflix, og sin egen vei fra scriptfunksjonen til registolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: [email protected]
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Det handlet om å gjøre skuespillerne og alle involverte trygge på at vi ville skildre systemene, ikke skyldspørsmålet, forteller regissør Gjyljeta Berisha om tilnærmingen til dramaserien «Forsvinningen». Her forteller hun om en castingprosess som ble gjort i samarbeid med Netflix, og sin egen vei fra scriptfunksjonen til registolen.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: [email protected]
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

MENY