«Vi skal satse enda mer i Norge.» (+)

«Vi skal satse enda mer i Norge.» (+)

Viaplays satsing har tatt pusten fra den nordiske bransjen, og Filippa Wallestam i NENT Group har ingen planer om å senke tempoet. - Neste år er målet 60 nordiske originalproduksjoner, med en økning i Norge, innen alle sjangre, forteller hun. Så hva er hun på utkikk etter? Og hva er egentlig Viaplays nordiske identitet og endelig mål?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: [email protected]
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Viaplays satsing har tatt pusten fra den nordiske bransjen, og Filippa Wallestam i NENT Group har ingen planer om å senke tempoet. – Neste år er målet 60 nordiske originalproduksjoner, med en økning i Norge, innen alle sjangre, forteller hun. Så hva er hun på utkikk etter? Og hva er egentlig Viaplays nordiske identitet og endelig mål?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: [email protected]
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

«Vi skal satse enda mer i Norge.» (+)

«Vi skal satse enda mer i Norge.» (+)

Viaplays satsing har tatt pusten fra den nordiske bransjen, og Filippa Wallestam i NENT Group har ingen planer om å senke tempoet. - Neste år er målet 60 nordiske originalproduksjoner, med en økning i Norge, innen alle sjangre, forteller hun. Så hva er hun på utkikk etter? Og hva er egentlig Viaplays nordiske identitet og endelig mål?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: [email protected]
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Viaplays satsing har tatt pusten fra den nordiske bransjen, og Filippa Wallestam i NENT Group har ingen planer om å senke tempoet. – Neste år er målet 60 nordiske originalproduksjoner, med en økning i Norge, innen alle sjangre, forteller hun. Så hva er hun på utkikk etter? Og hva er egentlig Viaplays nordiske identitet og endelig mål?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: [email protected]
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

MENY