«Vi skal satse enda mer i Norge.» (+)

«Vi skal satse enda mer i Norge.» (+)

Viaplays satsing har tatt pusten fra den nordiske bransjen, og Filippa Wallestam i NENT Group har ingen planer om å senke tempoet. - Neste år er målet 60 nordiske originalproduksjoner, med en økning i Norge, innen alle sjangre, forteller hun. Så hva er hun på utkikk etter? Og hva er egentlig Viaplays nordiske identitet og endelig mål?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Viaplays satsing har tatt pusten fra den nordiske bransjen, og Filippa Wallestam i NENT Group har ingen planer om å senke tempoet. – Neste år er målet 60 nordiske originalproduksjoner, med en økning i Norge, innen alle sjangre, forteller hun. Så hva er hun på utkikk etter? Og hva er egentlig Viaplays nordiske identitet og endelig mål?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

«Vi skal satse enda mer i Norge.» (+)

«Vi skal satse enda mer i Norge.» (+)

Viaplays satsing har tatt pusten fra den nordiske bransjen, og Filippa Wallestam i NENT Group har ingen planer om å senke tempoet. - Neste år er målet 60 nordiske originalproduksjoner, med en økning i Norge, innen alle sjangre, forteller hun. Så hva er hun på utkikk etter? Og hva er egentlig Viaplays nordiske identitet og endelig mål?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement. ABONNEMENT LOGG INN

Viaplays satsing har tatt pusten fra den nordiske bransjen, og Filippa Wallestam i NENT Group har ingen planer om å senke tempoet. – Neste år er målet 60 nordiske originalproduksjoner, med en økning i Norge, innen alle sjangre, forteller hun. Så hva er hun på utkikk etter? Og hva er egentlig Viaplays nordiske identitet og endelig mål?

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste dag gjennom hele året. Les mer om våre ulike tilbud her: abonnement.

ABONNEMENT LOGG INN

MENY