Hvordan unngå useriøse filmfestivaler (+)

Hvordan unngå useriøse filmfestivaler (+)

Det er fristende å melde filmen sin på festivaler som mer enn gjerne vil ha den. Men husk å gå festivalen nærmere i sømmene før du betaler for påmeldingen, for det er mange useriøse aktører der ute, forteller Toril Simonsen i Norsk filminstitutt. Her kommer hun med noen uvurderlige råd.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Det er fristende å melde filmen sin på festivaler som mer enn gjerne vil ha den. Men husk å gå festivalen nærmere i sømmene før du betaler for påmeldingen, for det er mange useriøse aktører der ute, forteller Toril Simonsen i Norsk filminstitutt. Her kommer hun med noen uvurderlige råd.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Hvordan unngå useriøse filmfestivaler (+)

Hvordan unngå useriøse filmfestivaler (+)

Det er fristende å melde filmen sin på festivaler som mer enn gjerne vil ha den. Men husk å gå festivalen nærmere i sømmene før du betaler for påmeldingen, for det er mange useriøse aktører der ute, forteller Toril Simonsen i Norsk filminstitutt. Her kommer hun med noen uvurderlige råd.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Det er fristende å melde filmen sin på festivaler som mer enn gjerne vil ha den. Men husk å gå festivalen nærmere i sømmene før du betaler for påmeldingen, for det er mange useriøse aktører der ute, forteller Toril Simonsen i Norsk filminstitutt. Her kommer hun med noen uvurderlige råd.

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

MENY