Hvordan ”Skjelvet” ble formet av norske filmarbeidere (+)

Hvordan ”Skjelvet” ble formet av norske filmarbeidere (+)

Norske filmarbeidere har lært en måte å jobbe på som krever mindre stab enn i utlandet. Vi er kjent for å være godt forberedt og fleksible. Derfor ble "Skjelvet" en bedre film av å ha med norske filmarbeidere til Praha, forteller sjefsfotograf John Christian Rosenlund, som mener det i forarbeidet ble tatt noen store og modige valg om stab og teknikk. 

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Norske filmarbeidere har lært en måte å jobbe på som krever mindre stab enn i utlandet. Vi er kjent for å være godt forberedt og fleksible. Derfor ble «Skjelvet» en bedre film av å ha med norske filmarbeidere til Praha, forteller sjefsfotograf John Christian Rosenlund, som mener det i forarbeidet ble tatt noen store og modige valg om stab og teknikk. 

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Hvordan ”Skjelvet” ble formet av norske filmarbeidere (+)

Hvordan ”Skjelvet” ble formet av norske filmarbeidere (+)

Norske filmarbeidere har lært en måte å jobbe på som krever mindre stab enn i utlandet. Vi er kjent for å være godt forberedt og fleksible. Derfor ble "Skjelvet" en bedre film av å ha med norske filmarbeidere til Praha, forteller sjefsfotograf John Christian Rosenlund, som mener det i forarbeidet ble tatt noen store og modige valg om stab og teknikk. 

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 

Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 

Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

Norske filmarbeidere har lært en måte å jobbe på som krever mindre stab enn i utlandet. Vi er kjent for å være godt forberedt og fleksible. Derfor ble «Skjelvet» en bedre film av å ha med norske filmarbeidere til Praha, forteller sjefsfotograf John Christian Rosenlund, som mener det i forarbeidet ble tatt noen store og modige valg om stab og teknikk. 

Denne saken krever abonnement. Du kan tegne års- eller månedsabonnement som gir deg tilgang på en lang rekke nyheter og fordypende artikler på rushprint.no hver eneste uke.
 
Hvis du har abonnert på magasinet, skal du ha fått tilsendt informasjon om hvordan du kan overføre ditt abonnement til digitalt format.
 
Har du ikke fått dette, ta kontakt med oss på e-post: abonnement@rushprint.no
 

LOGG INN RUSHPRINT ABONNEMENT

MENY