Storm Studio vant i går prisen for beste digitale visuelle effekter i en norsk spillefilm for barne- og ungdomsfilmen Radiopiratene.
Storm Studio vant i går prisen for beste digitale visuelle effekter i en norsk spillefilm for barne- og ungdomsfilmen Radiopiratene.
Storm Studio vant i går prisen for beste digitale visuelle effekter i en norsk spillefilm for barne- og ungdomsfilmen Radiopiratene.
For en fullsatt Gamle Logen ble det for aller første gang delt ut en pris for digitale visuelle effekter innen norsk spillefilm og reklamefilm. Det ble også delt ut en ærespris.
Prisene ble delt ut i forbindelse med seminaret Digital Storytelling som avholdes ved Norsk filminstitutt, for norske og internasjonale kapasiteter innen området. Prisen er en uavhengig fagpris, som deles ut av programkomiteen til Digital Storytelling.
VINNERNE
Prisen for beste visuelle digitale effekter i spillefilm gikk til prisbelønte Storm studio for arbeidet med Radiopiratene.
Prisen for beste visuelle digitale effekter i reklame gikk til Chimney Pot, for deres Mesta-reklame.
Æresprisen gikk til en svært overrasket juryformann, Martin Gant, som er en nestor innen visuelle digitale effekter i Norge.
Andre som satt i juryen var: Dayne Cowan, Shilo T. McClean, Bonsak Shieldrop og Øystein Larsen.
De nominerte:
REKLAMEFILM:
Film: FMC Technologies
VFX-produksjon: Gimpville AS
Film: Mesta
VFX-produksjon: The Chimney Pot
Film: Telenor Ute
VFX-produksjon: Stripe AS
Film: Collett Vitaminbjørn
VFX-produksjon: Toxic
SPILLEFILM/KORTFILM:
Film: Den brysomme mannen
VFX-produksjon: Toxic
Film: Kubisten
VFX-produksjon: The Chimney Pot
Film: Lange Flate Ballær 2
VFX-produksjon: Nikolai Lockertsen / Atle Krogstad Berg
Film: Radiopiratene
VFX-produksjon: Storm Studios
Foto: Radiopiratene
Storm Studio vant i går prisen for beste digitale visuelle effekter i en norsk spillefilm for barne- og ungdomsfilmen Radiopiratene.
Storm Studio vant i går prisen for beste digitale visuelle effekter i en norsk spillefilm for barne- og ungdomsfilmen Radiopiratene.
For en fullsatt Gamle Logen ble det for aller første gang delt ut en pris for digitale visuelle effekter innen norsk spillefilm og reklamefilm. Det ble også delt ut en ærespris.
Prisene ble delt ut i forbindelse med seminaret Digital Storytelling som avholdes ved Norsk filminstitutt, for norske og internasjonale kapasiteter innen området. Prisen er en uavhengig fagpris, som deles ut av programkomiteen til Digital Storytelling.
VINNERNE
Prisen for beste visuelle digitale effekter i spillefilm gikk til prisbelønte Storm studio for arbeidet med Radiopiratene.
Prisen for beste visuelle digitale effekter i reklame gikk til Chimney Pot, for deres Mesta-reklame.
Æresprisen gikk til en svært overrasket juryformann, Martin Gant, som er en nestor innen visuelle digitale effekter i Norge.
Andre som satt i juryen var: Dayne Cowan, Shilo T. McClean, Bonsak Shieldrop og Øystein Larsen.
De nominerte:
REKLAMEFILM:
Film: FMC Technologies
VFX-produksjon: Gimpville AS
Film: Mesta
VFX-produksjon: The Chimney Pot
Film: Telenor Ute
VFX-produksjon: Stripe AS
Film: Collett Vitaminbjørn
VFX-produksjon: Toxic
SPILLEFILM/KORTFILM:
Film: Den brysomme mannen
VFX-produksjon: Toxic
Film: Kubisten
VFX-produksjon: The Chimney Pot
Film: Lange Flate Ballær 2
VFX-produksjon: Nikolai Lockertsen / Atle Krogstad Berg
Film: Radiopiratene
VFX-produksjon: Storm Studios
Foto: Radiopiratene