Hvordan bruke lyd i strategisk merkevarebygging av film og tv-produksjoner? Norsk filmutviklings torsdagsforum håper å kunne gi svar.
Hvordan bruke lyd i strategisk merkevarebygging av film og tv-produksjoner? Norsk filmutviklings torsdagsforum håper å kunne gi svar.
Selskapet Lydlogo AS har bistått merkevarer som TV2, Høyre, ORKLA, og TVNorge i merkevarerbygging ved hjelp av lyd. Torsdag 16. mars inviterer Norsk Filmutvikling til et foredrag der Lydlogo diskuterer hvordan en kan bruke lyd i strategisk merkevarebygging – og hvordan dette kan ha relevanse for film og TV- produksjoner.
Lydlogo AS består av Jan Kristian Mardal, Richard Johnsen og Simen Fjeld. Mardal er markedsansvarlig i Lydlogo AS. Han har ledererfaring fra norske og utenlandske konserner innen media, netthandel, kommunikasjon, merkevarebygging, markedsføring og salg. Johnsen har siden 1993 jobbet som musiker, komponist, arrangør, produsent og pedagog. Han har skrevet og produsert musikk for TV- og filmkonsepter som Mannen som elsket Haugesund og ”Endelig fredag”. Han er utdannet pianist fra Universitetet i Oslo og Østlandets Musikkonservatorium. Fjeld er komponist med flere store artister og plasseringer. Som mangeårig medlem av ”elle melle” har han vært med på hiter som Frokost på Café. hans musikk finnes i TV serier som ”Felicity” og ”TopModels” med Tyra Banks, så vel som NRK oppsetningen ”Balle Frost”. For tiden jobber han med Idolfinalister og MTV artisten KimHye.
Dato: Torsdag 16.mars
Tid: 10.00-12.00
Påmeldingsfrist: 10.mars
Egenandel kr 100,- som inkluderer lunsj Påmelding: [email protected]
Egenandelen innbetales til Norsk filmutvikling, Pb 904 Sentrum, 0104 Oslo Kontonr: 827 601 00 575 Husk å merke innbetalingen med ”Torsdagsforum 16.03.06”.
Betaler du flere må det i tillegg merkes av med navn.
Hvordan bruke lyd i strategisk merkevarebygging av film og tv-produksjoner? Norsk filmutviklings torsdagsforum håper å kunne gi svar.
Selskapet Lydlogo AS har bistått merkevarer som TV2, Høyre, ORKLA, og TVNorge i merkevarerbygging ved hjelp av lyd. Torsdag 16. mars inviterer Norsk Filmutvikling til et foredrag der Lydlogo diskuterer hvordan en kan bruke lyd i strategisk merkevarebygging – og hvordan dette kan ha relevanse for film og TV- produksjoner.
Lydlogo AS består av Jan Kristian Mardal, Richard Johnsen og Simen Fjeld. Mardal er markedsansvarlig i Lydlogo AS. Han har ledererfaring fra norske og utenlandske konserner innen media, netthandel, kommunikasjon, merkevarebygging, markedsføring og salg. Johnsen har siden 1993 jobbet som musiker, komponist, arrangør, produsent og pedagog. Han har skrevet og produsert musikk for TV- og filmkonsepter som Mannen som elsket Haugesund og ”Endelig fredag”. Han er utdannet pianist fra Universitetet i Oslo og Østlandets Musikkonservatorium. Fjeld er komponist med flere store artister og plasseringer. Som mangeårig medlem av ”elle melle” har han vært med på hiter som Frokost på Café. hans musikk finnes i TV serier som ”Felicity” og ”TopModels” med Tyra Banks, så vel som NRK oppsetningen ”Balle Frost”. For tiden jobber han med Idolfinalister og MTV artisten KimHye.
Dato: Torsdag 16.mars
Tid: 10.00-12.00
Påmeldingsfrist: 10.mars
Egenandel kr 100,- som inkluderer lunsj Påmelding: [email protected]
Egenandelen innbetales til Norsk filmutvikling, Pb 904 Sentrum, 0104 Oslo Kontonr: 827 601 00 575 Husk å merke innbetalingen med ”Torsdagsforum 16.03.06”.
Betaler du flere må det i tillegg merkes av med navn.