Tar produktplassering et steg videre

Nymphs

Det skandinaviske produksjonsselskapet Eyewell har initiert en ny form for digital produktplassering på sitt nyeste finske prosjekt, tv-serien Nymphs, som forhåndsselges på markedet i Cannes. Det er Screen International som melder om dette. Ved å få tilgang til selskapets green screen og CGI-teknologi kan distributører selge annonseplass for hvert sitt lokale marked. Det vil være i alt 60 muligheter til å plassere produkter i serien. Den planlagte filmversjonen gir også tilsvarende muligheter. Nymphs er et Twilight-aktig ”fantasy drama” som også vil få en engelsk versjon, melder selskapet. Serien er blant annet solgt til de baltiske landene, Russland, Canada, Sør og Mellom-Amerika, melder Non Stop Sales.

Tar produktplassering et steg videre

Nymphs

Det skandinaviske produksjonsselskapet Eyewell har initiert en ny form for digital produktplassering på sitt nyeste finske prosjekt, tv-serien Nymphs, som forhåndsselges på markedet i Cannes. Det er Screen International som melder om dette. Ved å få tilgang til selskapets green screen og CGI-teknologi kan distributører selge annonseplass for hvert sitt lokale marked. Det vil være i alt 60 muligheter til å plassere produkter i serien. Den planlagte filmversjonen gir også tilsvarende muligheter. Nymphs er et Twilight-aktig ”fantasy drama” som også vil få en engelsk versjon, melder selskapet. Serien er blant annet solgt til de baltiske landene, Russland, Canada, Sør og Mellom-Amerika, melder Non Stop Sales.

MENY